czwartek, 7 maja 2015

Riding Clothes

Heej kochani :)
Dzisiaj mam dla was, tak jak już wcześniej mówiłam, co nie co o moim sprzęcie jeździeckim, którego obecnie używam.

Zaczniemy od kasku. Jest to model HaloRider firmy Horze. Pierwszy mój kask, w którym nadal jeżdżę i jestem bardzo z niego zadowolona :)


Następnie bryczesy. Mam dwie pary w których obecnie jeżdżę. Pierwsze są takie zwykłe z krótkim materiałowym lejem. I są bardzo mięciutkie hahah xD nieznanej firmy. Drugą parę kupiłam niedawno. Firma fouganza. Mają pełny skórzany lej i rzepy przy nogawkach. Są bardzo wygodne a co do wytrzymałości to się zobaczy :) Były przecenione i grzechem było ich nie kupić :'D Cena: 79zł




 No i oczywiście rękawiczki. Również nowy nabytek, ponieważ stare są podarte i za małe. Ponownie firma fouganza. Z tego co czytałam to mają dobre opinie i mnie również dobrze się w nich jeździ :) Co będzie dalej czas pokaże...
Cena: ok. 15zł


 Sztyblety firmy fouganza. Skórzane. Czarne. Klasyczne. Również nowe i nie do końca rozchodzone, ale wygodne i świetnie się w nich jeździ. W ciepłe dni noga się nie poci :D Cena: 130zł

Sztylpy również fouganzy. Wykonane ze sztucznej skóry. Idealnie pasują do moich butów i świetne w jeździe ^^ też z przeceny za 65zł ! (no wiadomo że trzeba było skorzystać hahah xD)


I na sam koniec palcat. Firmy nie wiem jakiej, bo się napis starł ;/ (dla dociekliwych jakieś rymarstwo) No i co tu dużo mówić bat jak bat nic szczególnego xD Ceny również nie pamiętam, bo służy mi już od kilku lat.


Mam nadzieję, że się spodobał ten post :) Czekam na komentarze od was z opiniami i jeśli chcecie to chętnie poczytam wasze opinie na temat tych rzeczy/firm/lub innych :D 

Na koniec pytanie o stajnię Wiki. Zna ktoś może ceny? I ogólnie jakieś info. typu atmosfera, jak są prowadzone jazdy, w jakim wieku jeźdźcy (szukam przyjaciół hahah xD) jakie konie no i wszystko co wiecie! Z góry dziękuję za pomoc ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Przyjmuję za równo pochwały jak i krytykę (ale z umiarem!). W miarę możliwości będę się odwdzięczać :)