poniedziałek, 1 grudnia 2014

I co dalej?

Hej :)
No więc wiem że ostatnio dawno temu pisałam...od pewnego czasu (znaczy od września) jakoś przestałam jeździć. Nie wynika to z tego że już tego nie kocham, bo wiem z własnego doświadczenia że ten sport ma taki minus bądź plus, że jak już raz zaczniesz to nigdy nie przestaniesz go kochać. No więc w tej stajni w której jeździłam nie czułam się dobrze. Chodzi o to że jestem początkująca (ćwiczę dopiero początki galopu) no i wyjścia na konie wyglądały tak: przychodzę ok. 20 min przed jazdą, siodłam konia, jeżdżę, odprowadzam konia do boksu i jadę do domu. Tamtejsza atmosfera nie przypadła mi do gustu. Oczywiście instruktorki były miłe, ale jeźdźcy którzy tam byli, nie byli otwarci na nowe znajomości. Może znacie jakieś dobre stadniny w Łodzi? I macie jakieś rady jak znaleźć przyjaciół w nowej stajni?
Z góry dziękuję za pomoc i mam nadzieję, że czasem ktoś tu jeszcze zagląda... :)


2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa, która to stajnia. :))
    Napisałabyś mi? Byłabym wdzięczna. Być może być Ci poleciła, jeżdżę w ok. 5-6 stajniach w Łodzi i okolicach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym nie mówić która to stajnia ;) ale jak również jeździsz w Łodzi to chętnie posłucham twojej opinii ^^ bo mam dość spory problem, którą wybrać...
      i dziękuję za komentarz ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Przyjmuję za równo pochwały jak i krytykę (ale z umiarem!). W miarę możliwości będę się odwdzięczać :)