środa, 2 lipca 2014

Wakacje w siodle!

Cieszycie się, że już wakacje? No dobra głupie pytanie xD To może tak. Jedziecie na jakiś obóz jeździecki czy inaczej spędzacie wakacje w siodle? Ja nie ale postaram się jak najczęściej jeździć w mojej stajni. Następną jazdę mam dopiero na 27.07. bo wyjeżdżam z rodzicami...jeszcze tyle czekania! Ale za rok lub dwa może pojadę na jakiś obóz jeździecki :) Może znacie jakieś całkiem tanie, fajne i najlepiej z 2 jazdami dziennie?
Na razie siedzę sb w domu i gram w howrse xD Gracie też? Jak to ja jestem LittleAmazon i możecie mnie śmiało zapraszać ;p
No ale z takich poważniejszych rzeczy to chciałabym sobie kupić sztylpy i sztyblety. Prawdopodobnie będą to te najtańsze decathlonu bo nie potrzebuję droższych :) Macie może takie? Jakie polecacie?
Zamierzam też wprowadzić kilka zmian na bloga które w krótce zobaczycie!
XOXO

8 komentarzy:

  1. *wkrótce xdd
    Z tych decathlonowych, nie polecam gumowych. Są tańsze, ale też gorszej jakości. Guma jak to guma- niewygodna, bardzo poci się w niej noga, szczególnie w upalne dni, no i nie wyglądają jakość szczególnie. Plusem jest jednak na pewno łatwość w utrzymaniu ich, nie trzeba przykładać takiej wagi do tego czy są czyste i napastowane.
    Nie wiem osobiście jak jeździsz, ale polecam sztyblety ze skóry ekologicznej :) Tańsze i łatwiejsze w utrzymaniu, a wyglądają- moim skromnym zdaniem- ciekawiej, niż te ze zwykłej skóry. Takie można dostać w sklepach jeździeckich, za około 100-150 zł.
    Co to sztylpów... No cóż. W zależności od tego jak jeździsz, mogą być te zamszowe z Decathlona, lub również decathlonowe ale ze skóry ekologicznej. Ja mam ze skóry syntetycznej z Yorka, były w cenie 75zł bodajże i jestem z nich zadowolona.
    Pozdrawiam i zapraszam: http://story-that-you-never-told.blogspot.com/ i http://w-grzywie-wiatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak napisałam wkrótce to mi się podkreślało ;_;
      dziękuję za komentarz i dziękuję za pomoc =D ^^

      Usuń
  2. A długo jeździsz? Ja w tym roku jadę do Włosani koło Krakowa. To mój drugi obóz ;) Takie oboziy to wspaniałe doświadczenie, więc spróbuj pojechać, jak tylko będziesz miała okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tyle... Decatlon rządzi ! XD No najlepiej takie czaspsy i sztyblety, bo sama mam i jestem bardzo zadowolona c: A blogi napewno zacznę czytać, bo sama mam : http://jump-through-life.blogspot.com/ zapraszam. Dopiero zaczynam. c::

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie i zgadzam się z Nikki, gumowe są takie troche kitowe z decatlona jak już to weź skórzane, kosztują prawie tyle samo a są serio lepsze :)

      Usuń
  4. http://likeinstable.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam ;) Obserwacja za obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 38 yr old Systems Administrator II Nathanial Ramelet, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Orienteering. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a GM Futurliner. Strona WWW

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Przyjmuję za równo pochwały jak i krytykę (ale z umiarem!). W miarę możliwości będę się odwdzięczać :)